9/04/2010

The Victim


I dag har jeg gjort to ting som jeg egentlig kunne tenkt meg å ha gjort for flere år siden. Ting nr. 1 var å bytte ut dagslinsene mine med månedslinser. Som jeg nevnte i innlegget under her så ser jeg minimalt frem til jeg finner brillene mine hver morgen, men i morgen kommer jeg faktisk til å se når jeg åpner øynene. Kan tenke meg at det blir pretty amazing. For et spennende liv altså! 

Men uansett, den andre tingen var at jeg endelig meldte meg inn i The Killers Fanclub. Virkelig påtide siden de har vært mitt absolutte favorittband i 3 år ! Så nå kan jeg altså regnes som et victim, som de så fint kaller det. Får tilsendt t-skjorte i posten etterhvert også, men tar nok laang tid ettersom tollen i Norge tar 2737393 år. Venter fra før av på Gossip Girl & The Hills sesonger.. bahh 

ps. jeg vet bloggen suger, men jeg tror den vil bedre seg når jeg får tak i et bedre kamera i nærmeste fremtid. det jeg har nå er flere år gammelt og ryker/lukter svidd når jeg bruker blitzen.. hehe, så weheartit osv får holde enn så lenge : )

post signature

6 kommentarer:

  1. Åh, er så herlig å ha sånne skikkelige hjerteband, altså :)

    Hørtes skummelt ut med den rykende blitzen, skjønner godt at du setter din lit til weheartit så lenge, hihi :)

    SvarSlett
  2. Jeg liker bloggen din uansett jeg, og weheartit har forresten mange fine bilder da :) Er så glad for at du ikke har sluttet å blogge hvertfall! Håper du har en fin helg, Vilde :D

    SvarSlett
  3. Du vet at man ikke sover med månedslinser? Man må legge de i ett etui med væske hver kveld. Så igrunn enklere med dagslinser :)

    SvarSlett
  4. Stine: Så utrolig hyggelig å høre! Merker at bloggingen min går veldig i perioder da, så er bare å følge med for oppdateringer sånn nå og da :))

    Anonym: Det finnes flere typer linser, noen tas ut hver kveld mens andre er det meningen skal være på. Akkurat nå tester jeg ett par månedslinser på det ene øyet og ett par 14-dagers på det andre. Begge typene har jeg på om natten : )

    SvarSlett
  5. Du hørte på rådet mitt! :D Uansett hva det koster så er det uansett SÅ verdt å være medlem av noe du vet du elsker!

    SvarSlett
  6. Oi, det visste jeg ikke! Det må prøves :) Er nok like lei som deg av å ikke se om morgenen..

    SvarSlett