9/01/2010

Utfordring

Jeg fikk en utfordring av Marte, som går ut på å legge ut et bilde og syv ting om meg selv. Interessant? Neppe. Tidsfordriv? Jatakk.



 Jeg finnes ikke spontan, liker å vite i lang tid fremover hva som skal skje og når det skal skje. Det at jeg droppet studier dette året for å jobbe/reise er derfor ganske utrolig.
♥ Har gitt helt opp å få fine negler siden jeg har bitt på de så lenge jeg kan huske :(
♥ Hver morgen ser jeg omtrent ingenting frem til jeg finner brillene mine, siden jeg er veldig nærsynt.
♥ Jeg er alltid fashionably late om det ikke er noe spesielt viktig, men er det noe viktig kommer jeg alltid på sekundet, aldri før.
♥ Var "vegetarianer" i omtrent to år (spiste ikke noe av rødt kjøtt, kun fisk & kylling)
♥ Er ekstremt allergisk mot katter, noe jeg synes er dødskjipt..
♥ Begynner i ny jobb på mandag; barnehagetante mihi :)


Sånn, da sender jeg utfordringen videre til min kjære søster;  Vera.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar