9/25/2010

Only the young

Jeg lever fortsatt altså, er bare d-ø-d-s-l-e-i av å ikke ha noe inspirasjon. Eller, egentlig så har jeg hodet fullt av det, strever bare med å bruke det til noe positivt og nyttig. Vanskelig å forklare helt, hvertfall om det skal gi noen mening.

Uansett. Bladene har begynt å falle av trærne, og her om dagen frøs jeg sånn på hendene da jeg gikk til jobb at det gikk opp for meg at det nå er påtide å finne frem vanter, lue og andre deilige varme plagg. Selv om det blir mørkere og mørkere for hver gang jeg tvinger meg opp av senga om morgenen, må jeg innrømme at jeg faktisk liker høsten. Nå er det mulig å være innendørs med god samvittighet, lese bøker mens man drikker av en stor kopp med kakao/te, gå til innkjøp av nye høstsko, jakker og store skjerf, begynne å glede seg til desember, se haugevis av bra tvserier og bare glede seg til fremtiden. I mitt tilfelle er hvertfall ikke sistnevnte særlig vanskelig!


I dag er det nemlig 130 dager til jeg og A setter oss til rette på flyet som skal ta oss til Bangkok, Thailand. Videre går reisen sørover mot Phuket og øyhopping der noen uker, før vi vender snuten mot Vietnam for en periode. Så blir det ett par uker i Kina, med Beijing og Shanghai som planlagte stoppested. Etter akkurat to måneder i fantastiske Asia, flyr vi til New Zealand for et to ukers opphold der. Så følger en måned med bilkjøring i Australia, hvor vi bl.a. skal besøke verdens største korallrev. Avslutter oppholdet med ett par dager i storbyen Sydney, før vi flyr til Fiji for avslappende dager. I løpet av våre to uker på Fiji kommer vi også til å feire 17. mai. Så bærer turen over havet til USA, California. Her har vi hovedbase i Los Angeles, men vil nok reise litt rundt. Slutten på eventyrreisen blir fem-seks dager i favorittbyen min New York ♥ 

Forresten utrolig å tenke på at det er kortere tid til vi drar enn reisen er på, den vil nemlig vare i 133 dager!

5 kommentarer:

  1. aww, misunnelig! når drar dokker?
    Savne d masse <3

    SvarSlett
  2. Vi reiser 02. februar, bursdagen til Beate. ♥ Savner deg masse også, vedder på at Paris er dødsfint nå om høsten? Luu!

    SvarSlett
  3. aww<3 ja, det er veldig fint her, men det er goså VELDIG kalt! fryser hele tiden, så jeg må kjøpe meg noen varme klær snart ;) Gleder meg til noen dager med sommer i Nice!^^ <3

    SvarSlett
  4. hihi, høres uansett fantastisk uut <3 ikke spesielt feil å slikke sol på stranda i nice heller da! gawd, misunner deg ;*

    SvarSlett
  5. hvor mye betaler dere for alt dette?
    MIsunner dere noe sinnsyyykt:D

    SvarSlett