9/26/2010

Søndag

I dag har jeg hatt en flott søndag sammen med Andreas. Våknet da vi var utsovet, kokte oss egg til frokost mens vi hørte på fin musikk og gikk etterhvert en fin, liten søndagstur. Så satte jeg meg på ferga hjem, hvor jeg hadde hele salongen for meg selv og bare kunne nyte turen. Har hatt en avslappende helg, men den gikk virkelig fort unna! I morgen er det tilbake på jobb i barnehagen, hvor jeg nå jobber fulltid. Slitsomt, men også veeldig koselig. Heldigvis blir det en kort arbeidsuke på meg denne gangen, siden jeg og Irini reiser til Bergen torsdag kveld! Gleder meg sååå mye til å se igjen to av mine beste venninner, herregud så bra det kommer til å bli ♥ 



Forresten så har jeg ordnet endel på designet her nå, og ble egentlig fornøyd (utrolig nok). Men jeg savner blogg.no litt egentlig, siden det var så mye enklere å gjøre alt mulig der egentlig.. Usikker på om jeg skal bytte tilbake eller ikkee.

2 kommentarer:

  1. Jeg liker egentlig blogspot best, men bildeopplastningen er så kjip...

    SvarSlett
  2. Jaaa, hater de stygge rammene som fulgte med dette designet.. Og så klarer jeg ikke ordne bloggen bredere nå som blogspot har fått ny designmal!

    SvarSlett