5/26/2010

Hellooo Oslo !

Ææææh, tenk at jeg skal flytte hjemmefra om mindre enn tre måneder. Syk tanke. Jeg har jo alltid bodd her i det brune huset med den fine hagen. (Bortsett fra litt over 2 år i Bergen, men de husker jeg ikke uansett). Heldigvis flytter jeg ikke alene, men sammen med verdensfineste. Blir interessant og deilig å endelig skulle sovne og våkne sammen hver dag, lage middag sammen, arrangere grillfester, leve og bo under samme tak. Hittil har vi lagt ut annonse og lett en stund rundt etter en passende leilighet. Nå har vi begynt å tenke på kjøp også, spesielt om familien min er villig til å investere i noe slikt. Herreguud så lyst jeg har på leilighet i Oslo! Vi går en spennende tid i møte, det er hvertfall sikkert.

Noen av leilighetene vi har sett på, favoritter:

Jesus, nå ble jeg flytte- og ikeasyk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar