5/25/2010

Bare fordi jeg kjeder meg.

Jeg har alltid vært en listeperson, så dette er ikke et uvanlig tidsfordriv for meg. På skolen i dag skrev jeg huskeliste til Hove og mobilen min er full av handlelister, ønskelister, ting jeg må huske osv osv. Nedenfor ser dere resultatet av min kjedsomhet en tirsdag ettermiddag.

DET/DEN SISTE:

Du drakk - Vann

Telefonsamtale - Mamma

Mottatte sms - Andreas

Sangen du hørte på - Noe av Muse på skolen

Du gråt - Noen uker siden


DETTE ÅRET:

Har du fått nye venner i år? Nja, joda.

Møtt noen som har forandret deg? Litt kanskje.

Funnet ut hvem dine virkelige venner er? Vet det allerede

Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg? Nope

Kysset noen fra din top friends liste? Tror ikke jeg har en sånn liste ?

Nevn noe du IKKE kan vente på? Sommer, HOVEFESTIVALEN, flytte sammen med kjæresten min.

Sist gang du så pappan din? Noen timer siden.

Hva ville du forandra i livet ditt? Akkurat nå; bosted.

Hva hører du på akkurat nå? Ingenting, har hodepine..


SANNHET:

Hvor mange barn vil du ha? 2-3

Har du kjæledyr? Nei, men skal få akvarium med fine fisker i til høsten.

Vil du forandre navnet ditt? Før ville jeg det, men jeg liker det som der er nå.

Hva går deg på nervene akkurat nå? Skolen... Har aldri vært mer lei!

Er du betatt av noen? Hihi, har snart vært det i 2 1/2 år nå. Flaks at han er bare min fortsatt (:


HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?

Lepper eller øyne - Øyne definitivt, og smil.

Kyss eller klem - Kyss

Høyere eller lavere - Høyere

Eldre eller yngre - Eldre

Bråkmaker eller tilbakeholden - Noe i mellom der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar