5/24/2010

Good morning!

Dagen i dag skal kun fylles med gladting, det har jeg nemlig bestemt meg for. Så da blir det først en lang, deilig dusj.. Så skal jeg gjøre meg selv brun og hoppe inn i noen behagelige klær mens jeg spiser en god frokost.
Er man livsnyter, så er man livsnyter.
I løpet av de neste timene skal gjøre noe av det jeg liker best; bake brownies, gjøre rommet fint og ryddig, få besøk av kjæresten og spise kinesisk. Liksom-onkelen min har nemlig bursdag i dag, og det må jo feires på best mulig måte.

Jeg ønsker meg forresten denne. Anyone?













5 kommentarer:

  1. hvor er bh-en/bikinien fra?

    SvarSlett
  2. japlis-tellmetellme, forelsket meg i den med en gang!

    SvarSlett
  3. åh. hvor er denne fra? nydelig

    SvarSlett
  4. Den er fra h&m :) Men sikkert kjempevanskelig å få tak i..

    SvarSlett