5/24/2010

Festival på hjernen.

Ah, kun 36 dager igjen nå!!! Har gledet meg et helt år til å seg deg igjen, pene pene øy. Finnes det noe vakrere sted enn Sørlandet egentlig? Neppe. Drømmer meg bort så ofte jeg kan. Bare se på dette, dette og dette. Jeg får sommerfugler i magen av å tenke på musikken, maten, sola (værsåsnill gud, om du finnes), livet, havet, butikkene, menneskene, festivalmoten, grilling, kald cider og øl osv osv. Dette blir belønningen min etter dette stygge skoleåret, og gjett om vi skal feire at vi aldri mer skal sette føttene våre innenfor den store hvite bygningen igjen.

Årets dagsprogram med rosa streker under de konsertene jeg vil få med meg (trykk for å forstørre):

Bildet ovenfor er fra i fjor. Nostalgi, sukk.

4 kommentarer:

  1. Gleder meg helt sinnsykt jeg også, skal bli en fantastisk uke! <3

    (Haha, litt av et sammentreff at begge har byttet til blogspot!)

    SvarSlett
  2. Skal bli så legendarisk! Jeg og Magnus prøver å overtale Line til å bli med også da, hadde vært morsomt <3

    Mhm, det kan du si! Har du fått laget deg ny blogg her nå da? :)

    SvarSlett
  3. Ja, for all del; mas masse på henne! Jo flere jo bedre! :)

    Ja, ordnet den i går, men har ikke skrevet noen innlegg enda. Holder på å fikse litt design osv nå. Adressen er: http://glazeoflife.blogspot.com :)

    SvarSlett
  4. Åå, two door cinema club. Misunner deg fortsatt for den! Festivalsommer er det beste :)

    SvarSlett