10/24/2010

Update

Jeg er seriøst blitt tidenes dårligste på å oppdatere denne bloggen. Det er kanskje ikke så rart, i og med at hverdagene mine ikke inneholder så mye forskjellig nå som da jeg gikk skole osv.. Jeg jobber nå fulltid hver dag i barnehage, og elsker det! Har blitt så glad i alle de søte småbarna mine der, alle er mellom 1 og 2 år gamle :)

I det siste har ukedagene bestått av jobbing, mens helgene har blitt tilbrakt med ett vinglass i den ene hånda og et smil over hele ansiktet. Jeg har det skikkelig bra fortiden, trodde aldri jeg skulle trives så godt med å ha friår hjemme i Molde når over halve vennegjengen har flyttet til andre byer. Litt av grunnen til at det ikke har vært så tungt til nå er at jeg er så heldig å ha tre av de beste jeg vet om her hjemme med meg fortsatt. Og så kjæresten min såklart, som jeg bare blir mer og mer glad i for hver dag som går. I morgen er det 100 dager til vi reiser strekningen Molde-Oslo-København-Bangkok og dermed setter i gang med eventyrreisa vår!

Det har ikke skjedd så mye nytt på planleggingsfronten siden sist egentlig, eller jeg har tatt to vaksiner da, og bestilt Lonely Planet bøker for Thailand, Vietnam og Kina. Synes det er vanskelig å legge opp turen vår gjennom Asia, det krever mye research.. Men den ene øya er jo finere enn den andre der nede så det er vel strengt tatt å bare velge og vrake!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar