8/28/2010

Reiseruta

I godt samarbeid med min Onkel (som jobber i det reiseselskapet vi drar med), har vi nå kommet frem til den endelige reiseruta. Og jeg ELSKER den. Får oppfylt alle mine reiseønsker på èn tur! Eneste negative er at vi måtte droppe å dra innom Afrika pga prisen, men ellers er jeg mer enn fornøyd.


Slik blir reisen:


♥  Thailand, Vietnam, Kambodsja & Kina (02. feb - 02. april)
♥ New Zealand (02. april - 17. april)
♥ Australia (17. april - 13. mai)
♥ Fiji (13. mai - 26. mai)
♥ Los Angeles (26. mai - 09. juni)
♥ New York (09. juni - 14. juni)








post signature

5 kommentarer:

  1. Guuuuud så heldig du er!! :D Jeg vil også

    SvarSlett
  2. Wii herregud, heldig :D Gleder meg skikkelig til min og Camillas reiserute er ferdig planlagt, wooh. Men deres så veldig bra ut! Kan jeg spørre hvor mye prisen kom på?

    SvarSlett
  3. Hihi, føler meg ganske heldig ja :)

    SvarSlett
  4. sv: jaa det skal vi :) har tenkt på det en lang stund, men liksom ikke funnet ordentlig ut av noe. Men vi har tenkt omtrent bare Asia, og leve i skikkelig kultursjokk i tre-fire måneder :) gleder meg til planlegging! Prisene var slett ikke ille da! :D

    SvarSlett