5/26/2010

I dag er det dødsfint vær ute, men her sitter vi og har animasjon.. Gah, kjedeligste faget å ha nå som vi nærmer oss sommer. Jeg må på drittteoririsikokurs etter skolen også. Åhh, så mye for positiviteten!

Uansett, for å trekke frem de bra tingene i dag:


Blir kjempekoslig med avslutningsfest for klassen!
Gleder meg massemasse, skal grille og kose meg i hjel.

Dagsprogrammet med oppdaterte spilletider har kommet ut! SMIIIL

Ellers så kan jeg meddele at jeg muligens boikotter Grand Prix helt fra nå, siden den eneste fine sangen i gårsdagens delfinale selvfølgelig ikke kom videre. Visste jo at konseptet er for tonedøve tullinger, men trodde virkelig verden hadde en viss peilig likevel. Jaja, sålenge jeg fant det beste bandet er jeg fornøyd :)

2 kommentarer:

  1. Ååh, jeg gidder ikke å se på Melodi Grand Prix lenger! Jeg blir bare sint. De som jeg vil skal vinne, vinner ALDRI.

    SV: Aww, takk :) Linker deg også ;*

    SvarSlett
  2. Haha, samme her! Er ikke noe særlig å skryte av det meste som er med uansett da ;o En sang du burde høre om du ikke har gjort det er denne: http://www.youtube.com/watch?v=_PRyVS0KDTo Faktisk søt :)

    SvarSlett